New Page 1

Vimax Volume Vimax Pills Extenze PillsVigrx-PlusSemenax  Pacak LangitVolume PillsVolume PillsEgo Ring
 PL SuperGel Imax Delay Spray Handsome Up  Pro ExtenderBathmatePheromaxPherolins

Nama Pengedar:
Pzzvision


No Hp:

60133730448

Alamat Email:

admin@pzzvision.com


60133730448


Ruangan Agen Login
Klik Disini

Tambah Power & Saiz

Alat Besar & Panjang Zakar

Produk Sapu Tahan Lama

Produk Sapu besar zakar

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Buah Dada

Tingkatkan Nafsu Wanita

SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN

 


 


Pendaftaran Agen Dropship Dibuka
 


INGIN JADI AGEN KAMI

KLIK DISINI













Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima
 









 


 

















 

TERIMA KASIH Kerana Melawat Laman Web Www.Gedungherba.com/Pzzvision


BILA DAH CUBA SEKALI...!!! PASTI PUAS HATI...!!!
CONFIRM TERANGKAT..!!
Tambahkan Lebih Tegang Keras..!! Tambah Lebih Besar Saiz & Tambah Lebih Mantap !!
Lebih Bertahan Lama Atas Katil....!!! Confirm Power, Gerenti Terangkat........

100% HERBA...! HALAL !! DAN TERBUKTI KEBERKESANANNYA.............
==================================



 
 
AMARAN : Kandungan laman web ini mengandungi bahan yang sesuai untuk orang dewasa (18SX) sahaja. Ianya bertujuan untuk memberi maklumat dan promosi berkaitan produk sahaja. Produk hanya dijual kepada golongan suami isteri sahaja. Kami tidak bertanggungjawab terhadap penyalahgunaan produk ini. Terima Kasih.
 


 





 

Keupayaan untuk tahan dengan lebih lama
Mengelak & Merawat Masalah Mati Pucuk
Aktiviti seksual lebih ghairah, nikmat & kebahagiaan rumahtangga
Memanjangkan dan membesarkan zakar secara kekal
 

 

PENGENALAN

Benarlah kata-kata ulama “tiada perasaan malu dalam mendalami ilmu agama”, kerana itu jugalah Saidatina Aishah memuji para wanita Ansar di atas sikap mereka yang suka bertanya; dengan katanya (Semoga Allah merahmati wanita Ansar, mereka tidak malu bertanya dan menambah pengetahuan mereka dalam agama) walaupun dalam perkara yang menyentuh persoalan-persoalan sulit mengenai hubungan suami isteri.

Hubungan antara suami isteri merupakan suatu perkara penting dan utama dalam menjamin kelangsungan ikatan rumahtangga. Kepincangan dan sikap endah tak endah dalam menangani masalah ini banyak membawa kepada salah faham, krisis, perbalahan dan akhirnya perceraian (nauzubillah anhu jamian). Namun begitu, ada juga pihak yang mengatakan ianya satu persoalan remeh-temeh, jijik, hina dan tidak perlu diperbincangkan. Ini kerana bagi mereka ianya tak lebih daripada aktiviti berseronok saja sebagaimana yang berlaku pada haiwan-haiwan biasa.

Namun Rasulullah SAW sendiri telah bangkit menjelaskan hal kepentingan dan keutamaannya dalam sabda Baginda “AKULAH ORANG YANG PALING ALIM DAN BERTAQWA, namun aku juga tidur dan berkahwin, barangsiapa yang membenci Sunnahku, dia bukanlah dari kalanganku”. Riawayat Muslim

Islam telah menjadikan ‘hubungan seks’ antara pasangan suami isteri ini sebagai ibadat kepada Allah SWT berdasarkan manfaatnya yang besar bagi perseorangan, umat dan juga Islam. Antaranya ia dapat menjaga diri, keturunan, agama, menguatkan keimanan dan sebagainya. Justeru itulah, Rasulullah SAW bersabda “SEKIRANYA KAMU BERSETUBUH DENGAN ISTERI KAMU, kamu akan mendapat pahala.” Para sahabat kehairanan lantas bertanya, takkanlah seorang datang memuaskan nafsu dengan isterinya pun dapat pahala?!, Rasul dengan hikmah menjawab : “Benar, bukankah jika seorang itu memuaskan nafsunya dengan sesuatu yang haram tentulah baginya dosa, begitu juga dengan persetubuhan yang halal”. Riawayat Muslim. Hadis ke 25 dalam (Arbain Nawawi)

Hubungan kelamin atau jimak adalah anugerah Tuhan yang tidak ternilai harganya. Suami harus memastikan nafkah batin isterinya dilaksanakan dengan sebaiknya apabila berkahwin. Jimak yang sempurna akan memberikan kepuasan batin bagi suami isteri. Namun, ramai ISTERI yang TIDAK PUAS ketika jimak bersama pasangannya.

Islam memang memberi perhatian serius dalam mengubati masalah ini, khususnya yang berkaitan dengan suami, kerana merekalah ketua bagi keluarga dan perancang kepada kebahagiaannya. Sebagai nasihat, kami mencadangkan beberapa produk alternatif yang mampu membantu anda bagi masalah ini.

INSYAALLAH. Kami Yakin, Anda Mampu Mengubahnya…

FAKTA

Cuba baca dan renungkan fakta-fakta/kisah-kisah yang merisaukan di bawah ini hasil dari Penyelidikan Online yang diperolehi dari 586 isteri/wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan...

  • 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.
  • 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka. Hanya 15% sahaja isteri yang mencapai orgasme lebih dari sekali dalam seminggu.
  • 78% daripada isteri mengaku mereka LEBIH SUKA DIBELAI-BELAI SAHAJA dari melakukan seks memandangkan mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

 

Fakta ini dilihat serius dan kebanyakan suami hari ini tidak mengendahkan masalah mereka dan kurang berusaha untuk menyelesaikannya kerana disebabkan MALU atau EGO yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami. Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan yang diberikan untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata-mata. TIDAK TERCABARKAH EGO ANDA???
 


 

Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR & BATIN terhadap isteri anda dapat ditunaikan sebaiknya. Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya mereka tidak berasa puas. Wahai suami! Renungkanlah sebentar... Anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun anda cuma melebihkan keperluan zahir sahaja dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?.
 


ANDA DIBELENGGU DENGAN GEJALA INI...??


ANDA BUNTU MEMIKIRKANNYA...??

ANDA MALU DAN SEGAN...??

ANDA MAHU PENYELESAIAN SEGERA..??

Jadilah Suami Idaman Sekarang! Dapat produk di bawah sekarang
 

 

 

SENARAI SEMUA PRODUK KAMI DIBAWAH INI

 

VIMAX BIRU PUTIH
Klik Disini Info Lanjut

 


   

Kapsul Biru Putih (30 biji) 
1 Botol Vimax RM160

 

VIMAX BROWN
Klik Disini Info Lanjut

 


Kapsul Brown (30 biji) 
1 Botol Vimax RM280
free power ring*

PL SUPERGEL
Klik Disini Info Lanjut

 


  

1 PL SuperGel RM60

 

PEARL PLUS
(PACAK LANGIT)
Klik Disini Info Lanjut

 


 

1 Botol (10 biji kapsul)
Pacak Langit Pearl Plus RM60

EXTENZE
Klik Disini Info Lanjut
 


 

1 Extenze (30 biji Kapsul) RM280
free power ring*

 

PROEXTENDER
Klik Disini Info Lanjut

 



1 ProExtender RM180

MAXMAN II
Klik Disini Info Lanjut


1 Botol Maxman II RM 180

 

VIGRX PLUS
Klik Disini Info Lanjut

 


 

1 Vigrx Plus (60 biji Kapsul) RM280
Free power ring*

VAKOOU
Klik Disini Info Lanjut

 


 

Saiz (M, L, XL, XXL, XXXL)
1 Vakoou RM110

 

ENERGY POWER RING
Klik Disini Info Lanjut


 
1 Pcs Power Ring RM40

EGO RING
Klik Disini Info Lanjut



1 Ego Ring RM30

 

VIBRATING RING
Klik Disini Info Lanjut

1 Vibrating Ring RM40

CATUABA
Klik Disini Info Lanjut

1 Kotak (9 Sachet)
Catuaba RM130

 

PROSOLUTION
Klik Disini Info Lanjut


1 Prosolution RM280

TOP MAN 3
Klik Disini Info Lanjut

1 Top Man 3 RM100

 

AMERICA SUPERMAN
Klik Disini Info Lanjut

1 America Superman RM100

PROEXTENDER V2
Klik Disini Info Lanjut

1 Proextender V2 RM180

 

ENERGY POWER PUMP - Japan
Klik Disini Info Lanjut

Pam Besarkan Zakar
Automatik Dari Japan RM 270.00

PAM HANDSOME UP
Klik Disini Info Lanjut

1 Pam Handsome Up RM130

 

BATHMATE
Klik Disini Info Lanjut

1 Bathmate RM260

HYDROMAX X30
Klik Disini Info Lanjut

1 Hydromax RM260

 

PAM ZAKAR HIGH VACUUM
Klik Disini Info Lanjut

1 Handsome Up V1 RM130

HANDSOME UP V2
Klik Disini Info Lanjut

1 Handsome Up V2 RM130

 

IMAX DELAY SPRAY
Klik Disini Info Lanjut

1 Imax Delay Spray RM100

STAMINA GEL
Klik Disini Info Lanjut

1 StaminaGel RM60

 
VIMAX POWER GEL
Klik Disini Info Lanjut



1 Vimax Power Gel RM130

STUD 100
Klik Disini Info Lanjut

1 Stud 100 RM100

 

SUPER DOOZ 6000
Klik Disini Info Lanjut

1 Super Dooz 6000 RM90

MACA MEN DELAY SPRAY
Klik Disini Info Lanjut

1 Maca Men Delay Spray RM120

 

PROCOMIL SPRAY
Klik Disini Info Lanjut

1 Procomil Spray RM70

MAXMAN DELAY WIPE
Klik Disini Info Lanjut

1 Maxman Delay Wipe RM70

 

DEVELOPPE CREAM
Klik Disini Info Lanjut

1 Developpe Cream RM60

MINILOVE MEN SPRAY
Klik Disini Info Lanjut

1 MiniLove Men Spray RM120

 

JO MEN CREAM
Klik Disini Info Lanjut

1 Jo Men RM90

SENSAOIL
Klik Disini Info Lanjut

1 Sensaoil RM40

 

SENSACREAM
Klik Disini Info Lanjut

1 Sensacream RM40

OASI 13
Klik Disini Info Lanjut

1 Oasi RM80

 

SEMENAX
Klik Disini Info Lanjut


1 Semenax (90 biji kapsul) RM280
free power ring*

VOLUME PILLS
Klik Disini Info Lanjut

1 Volume Pills RM280

 

VIMAX VOLUME
Klik Disini Info Lanjut

1 Vimax Volume RM280

PHEROMAX (Lelaki)
Klik Disini Info Lanjut

 

1 Pheromax RM70

 

PHEROMEN 101 (Lelaki)
Klik Disini Info Lanjut

1 Pheromen RM80
2 Pheromen RM140

PHERO-X (Lelaki)
Klik Disini Info Lanjut

1 Phero-X RM100

 

PHEROLINS (Wanita)
Klik Disini Info Lanjut

 

 

1 Pherolins RM70

SECRET DESIRE
Klik Disini Info Lanjut

1 Secret Desire RM80

 

BEAUTY BREAST PUMP
Klik Disini Info Lanjut

1 Beauty Breast Pump RM260

GERMANY SEX DROPS
Klik Disini Info Lanjut


1 Germany Sex Drops RM80 

 

CAT WOMAN
Klik Disini Info Lanjut

1 Cat Woman RM80

IMPRESSIVE
Klik Disini Info Lanjut

1 Impressive RM80

 

SPANISH GOLD FLY
Klik Disini Info Lanjut

1 KOTAK (12 Sachet) RM300
6 Sachet Sahaja RM180

SPANISH FLY
Klik Disini Info Lanjut

1 Spanish Fly RM80

 

MINI LOVE GIRL SPRAY
Klik Disini Info Lanjut

1 MiniLove Spray RM100

 


Hanya 3 Langkah Mudah Membuat Pembelian...

Langkah 1:Tentukan Jumlah Bayaran
Tentukan jumlah bayaran untuk pembelian anda. Kos penghantaran percuma ke seluruh Malaysia dan semua penghantaran produk dijamin selamat dan sulit 100%.

Langkah 2 : Buat Bayaran
Buat bayaran melalui cara-cara berikut:
a) Bank-in ke Akaun bank :Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:

http://www.kedaiubat2u.com/imagemenu/cimbbank.jpg http://www.kedaiubat2u.com/imagemenu/maybank.jpg  


LANGKAH 3 : Sms Saya Di Talian Dibawah Untuk Pengesahan Bayaran Anda.
Selepas bayaran dibuat, sila SMS ke
60133730448 mengikut format di bawah.

Nota: Pastikan Save No Hp Saya Dan Boleh Hubungi/Sms Saya Untuk Sebarang Pertanyaan.

Maklumat Pembayaran Bank & No Hp Seperti Dibawah

Nama Pengedar = Pzzvision
No Hp = 60133730448
Lokasi Saya = KUALA LUMPUR
Alamat Email = admin@pzzvision.com
No Akaun Bank = MAYBANK 5624 1450 5627 - Pzz Vision
No Akaun Bank 2 =
No Akaun Bank 3 =
No Akaun Bank 4 =
 
CONTOH SMS = Produk <>Jumlah Bayaran<>Bank<>Tarikh & Masa Bayaran<>Nama<>Alamat

CONTOH SMS - 3 Botol Vimax Bp, RM 480.00, CIMB, 12.02.2014, 08.12 am, Mohd Faizal, No 1 Jalan Kenari 2, Taman Kenari 21000 kajang selangor.

Sms Ke No = 60133730448

Produk akan diposkan kepada anda dalam masa 1-2 hari bekerja selepas bayaran disahkan. Jika tidak terima sila hubungi admin dengan segera

Nota : Jika bayaran dibuat menggunakan internet banking sila masukan email admin@pzzvision.com. Jika melalui Maybank2u, anda digalakan membuat lebihan sen berdasarkan no telefon bimbit anda yang terakhir cth :Hp : 013 3730448 (cth: RM60.48).
Ini untuk memudahkan kami mengesan bayaran tempahan anda.

 



 

VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA
Klik di sini

PACAK LANGIT

TAMBAH POWER
Klik sini

VIGRX PLUS

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

PROEXTENDER

TAMBAH SAIZ
Klik di sini

VAKOOU

TAMBAH POWER
Klik di sini

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

VIBRATING RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

CATUABA

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

MAXMAN II

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

PROSOLUTION

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

TOP MAN 3

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

AMERICA SUPERMAN

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

PROEXTENDER V2

TAMBAH SAIZ
Klik di sini

ENERGY POWER PUMP-Japan

Pam Besarkan Zakar
Klik di sini

HANDSOME UP

PAM BESARKAN ZAKAR
Klik di sini

BATHMATE

Besar & Panjangkan Saiz Zakar
Klik di sini

HYDROMAX X30

Besar & Panjangkan Saiz Zakar
Klik di sini

HANDSOME UP V1

PAM BESARKAN ZAKAR
Klik di sini

HANDSOME UP V2

PAM BESARKAN ZAKAR
Klik di sini

IMAX DELAY SPRAY

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

STAMINA GEL


 
Tambah Stamina
Klik di sini

VIMAX POWER GEL

TAHAN LAMA SEKS
Klik di sini

STUD 100


Tambah Lama
Klik di sini

SUPER DOOZ 6000


Tambah Lama
Klik di sini

MACA SPRAY


Tambah Lama
Klik di sini

POCOMIL SPRAY


Tambah Lama
Klik di sini

MAXMAN


Tambah Lama
Klik di sini

DEVELOPPE CREAM


Tambah Lama
Klik di sini

MINILOVE MEN


Tambah Lama
Klik di sini

JO CREAM


Tambah Lama
Klik di sini

SENSAOIL

Tambah Saiz
Klik di sini

SENSACREAM

Tambah Saiz
Klik di sini

OASI 13

Tambah Saiz
Klik di sini

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

VOLUME PILLS

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

PHEROMEN 101

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

PHERO-X

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

PHEROLINS

PEWANGI MEMIKAT LELAKI
klik di sini

SECRET DESIRE

PEWANGI MEMIKAT LELAKI
Klik di sini

BEAUTY BREAST PUMP

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

SPANISH GOLD FLY

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

CAT WOMAN

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

IMPRESSIVE

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

SPANISH FLY

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

MINILOVE GIRL


Tambah Lama
Klik di sini

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin

Banner